Riksförbundet

Exponera!

RSF inleder 20-talet med ett nytt upplägg på nyhetsbrev. Istället för en PDF så har RSF gått över till att publicera allt material på RSF hemsida.

Årsboken

RSF årsbok speglar RSF-medlemmarnas fotografiska verksamhet under respektive år och är ett dokument för framtiden. Formatet 190×190 mm ger rättvisa åt bilderna och trycket har varit i svartvitt fram till 2005. Från Årsbok 2006 är ett stort antal sidor i färg och bilder som premierats vid RSFs utställningar och salonger finns också med. Några tidigare årgångar finns digitalt att bläddra i.

Årsboken är kanske den viktigaste dokumentationen av fotoklubbarnas verksamhet och bör naturligtvis finnas i alla klubbars bibliotek eller åtminstone nyttjas på något sätt. Målsättningen är att den skall innehålla så många bra bilder från så många klubbar som möjligt.

Inlämning av bilder sker under våren och beställning och distribution av boken sker på hösten.

RSF finns också på Instagram: Riksförbundet Svensk Fotografi

Rabatter hos CEWE

CEWE Japan Photo är RSF:s huvudsamarbetspartner. Japan Photo och RSF samarbetar inför mässor, träffar och utställningar i RSF:s regi. CEWE Japan Photo erbjuder bland annat CEWE FOTOBOK och framkallning av bildprodukter från CEWE.

Dessa förmåner får du som RSF-medlem:

• 20% rabatt på alla bildprodukter från CEWE, som beställs på japanphoto.se. (Kräver unik kod – se nedan.)
  • Specialpriser på bildprodukter från CEWE, på japanphoto.se, som är avsedda att användas på utställningar.
  • Bra priser på kameror och tillbehör.

Mer information:
Informationsfolder om förmånerna.
Logga in hos RSF eller kontakta klubben för att få rabattkod till bildprodukterna.