Medlemskap

Medlemskapet är per kalenderår och medlemsavgiften betalas i förskott (senast 31 januari). För 2024 är avgiften för fullbetalande medlem 380 kronor, för familjemedlem (på samma adress) är avgiften 130 kronor och för ungdomar (under 25 år) är avgiften 220 kronor.

Som medlem kan du delta i klubbens möten och andra aktiviteter (exempelvis utflykter eller tematräffar), du får utskick med e-post med diverse information före varje klubbmöte och du kan delta i de mindre grupper som fördjupar sig i något speciellt ämne eller diskutera bilder i klubbens facebookgrupp.

Kontakta ossinfo (at) fotoklubbennorrkoping.se

Klubbens Plusgiro: 12 15 11-0

(Glöm inte att meddela kontaktuppgifter (namn, adress, telefon, e-post) till ovanstående info-adress i samband med inbetalning av första medlemsavgiften)

Här finns klubbens stadgar (pdf-fil)